mrsckmkc Merhaba kızlar. ☺️ aklıma takılan bir soru var onu sormak istiyorum. Bir grup acıyor bir grup acımıyor dediği için aklım karıştı. İlk emzirmede göğüste herhangi bir acı yaşadınız mı? Yani emzirirken acıyor mu?
Minikkimyager mrsckmkc bende hiç yara falan olmadı acimada olmadı .sadece bebek dişleri çıkmaya başladığı zaman acımıştı ondada göğüs ucu kremi kullandım skinti olmadi .
Zeyneppp12- mrsckmkc 38 haftadan beri masaj ve krem kullandım hiç yara yaşamadım. İlkinde garip hissettim ama acı olmadı
mavikalpvemavikalp mrsckmkc doğru emzirme yöntemi ve doğru ürünle (gümüş kapak, krem, yağ) bişey olacağını sanmıyorum🤗
__mom1 mrsckmkc benim hiç yara olmadı kişiden kişiye değişiyor bide sadece memenin ucunu değil renkli kısmın tamamını bebeğin ağzına vermen gerekiyor