Sermec27 Merve_40 ilk oğlumda yaptırmıştim şekerim çıkmamıştı ikinci oğlumda yaptırdım şekerim çıktı doğuma kadar diyet yapmıştım üçüncü oğluma hamileyim şeker yüklemesi yaptirmadim ama en başından beri ara ara şekerimi ölçüyordm 23 ten itibaren şekerim çıktı diyet yapıyorum su an şeker çok riskli bir şey bebek için şeker yüklemesi yaptırmak istemiyorsaniz mutlaka düzenli açlık tokluk ölçün
Merve_ceyhan0803 Merve_40 yaptır bence yada şöyle yap ben öyle yaptım ama doktorum önerdi çünkü kendisi de şeker yüklemesine karşıydı bana aç gel kan ver dedi sonra kahvaltı yap kahvaltoda bal reçel de ye dedi 1 saat sonra tokluk kan şekerine baktır dedi ben şekerim olduğunu öyle öğrendim 1 aydır diyet yapıyorum 28 gün sonrada da doğumum var Allah’ın izniyle umarım şekerin çıkmaz çünkü çok zor bir süreç
Nurdoga Merve_40 ben ilk hamileliğimde yaptım bu ikinci zamanı gelince Gine yapicam hem çocuk için hemde doğumda herhangi birşeyle karsilasilmasin die tabiki isteğe göre ama ilkte bişey yoktu şükür her hamilelik bir olmuyor o yüzden yapicam sağlık sonuçta bence yapılmalı
mavikalpvemavikalp Merve_40 doktorunuz istediyse yaptırın yoksa nerden bilceksiniz şekerinizin olup olmadığını
Rumeysacelikk46 Doktorun istediyse yaptır , ben yaptırmadım haftalık olarak şeker takibi yaptım ben evde şeker aletim var açlık toklu ve şekerli yedikten sonra saat aralıklarında doktoruma da not alıp söyledim oda gerek duymadı gayet iyi dedi
Aydinaysenur Mutlaka yaptırın. Ben çıkmaz diye düşünüyordum ama doktoruma güvenerek yaptırdım ve gebelik şekerim olduğunu öğrendim. Şimdi dahileyeye gidicem