Bende iki defa cikti biri 7 haftalikken biri 15 haftalikken ikisinde de idrar yolu enfeksiyonum vardı sonra tekrar verdim cıkmadı tansiyonum hep 10 a 6 seyrediyor enfeksiyon varsa da protein oluyormus bir de acsanız ondandır gene de doktorunuza danisin tabii ki ben ikisinde de teyit etme amacli bir kac gün sonra tekrar verdim cikmamisti mesela