Seren21 Kızlar bu sabah kahverengi akıntı olduğunu farkettim internetten baktım düşük ihtimali olabilir yazıyo😢
mineeeee Seren21 Canım benim bende de olmuştu doktora gittim ilaç yazdi onu kullandım geçti. İhmal etme sende doktora git.
Smyyy Seren21 benimde oldu 7. Haftada ben de senin gibi korktum gittim doktora normal dedi ama yine de görünmekte fayda var içinde kanama falan var mı diye baktı çünkü
Gamzeciks Seren21 oldun yinede git bir doktora. Progesteron versin. Benimde oldu kullandım şuan bir sıkıntı yok. Bence git ama
Yasmnnn Seren21 canım sen yinede git doktora ilaç falan verir ben 13 haftalığım arada benim hayla devam ediyo akıntı
Glf09 Seren21 2 gün önce bende aynı durumu yaşamıştım 2 3 damla olacak şekilde ağrım yoktu acile gittim bu aylarda olabilir böyle şeyler deyip geri gönderdiler ama içim iç rahat değil sen git bi doktora ultroson baktır
seymaemrullah43 Leke ile beraber ağrın var mı ? Ağrı yoksa önemli değil. Ben de yaşadım. Ayakta çok kalmaktan ve yorgunluktan olabiliyor. Korkma. Ama doktora da mutlaka git canım. Geçmiş olsun.