Hayalim1234 teşekkür ederim inşallah sizde hayırla bu zamanlara gelirsiniz ☺️ çok şükür bebeklerin gelişimleri vs hep normaldi bu zamana kadar. İlk etaplarda bulantı iştahsızlık çektim ki ilk gebeligimde neredeyse hiç yaşamamıştım. Bebekler büyüdükçe de yürümek bile zor gelmeye başladı. fiziksel değişimler zorladı anlayacağıniz.