Bu haftada haraket hissetmemek normal mi ben gün içinde 2,3 kere anca minik kıpırtı şeklinde hissediyorum başka hissetmiyorum nebileyşm kıpır kıpır olmasını bekliyorum o da sert tekme değil minik kıpırtı haraketi korkuyorum perşembe sezeryabım var sağ saglim bi kavuşsaydım Allahın izni ile korkuyorum şuna panik oluyorum ☹️