perihankrkya Ebrarabla_06 ilki erkekti 😂kız olaydi iyidi bakalim bayramdan sonra cinsiyeti ogrenince yazacağım sağlıklı olsun yeterki❤️teşekkür ederim
Ebrarabla_06 perihankrkya demek kı iki tane yakışıklıyla uğraşacaksın canım benim 🥰Rabbim sağlıkla ve gönlünden geçeni nasip etsin inşallah🥰
tugbamommm Ebrarabla_06 ya merhaba benimkine de bakar mısınız henüz çok küçük ama keseden anlaşılıyormuş sanırım üstteki kanama alttaki kese 🫶🏻 vajinal ultrason https://imgyukle.com/i/yl1e4o
Acelikez Ebrarabla_06  Merhaba rica etsem benim içinde bakabilir misiniz 9 haftalık kese 🌸[https://mutluresim.com/images/2024/03/28/zIdfqF.jpg](https://)