XBirmelekannesiii İki göğsümde mastit olmuş ateşim 39 midem ağzımda çocuğumu emziremiyorum bile hastaneye gitsem ilaç mı veriyorlar napiyorlae
Damla XBirmelekannesiii emzirmek sağmak zorundasın göğüslerini boşaltman lazım bir şekilde ilerlerse daha kötü, göğüslerin boşalınca rahatlarsın
M-Urass_Mom XBirmelekannesiii kesinlikle hastaneye git hemen. Ayrıca sıcak kompress ve masaj yap bol bol. Emziremiyorsan sağmayı dene
Bebekbeklrkn XBirmelekannesiii ay çok kötü bende oldum titreye titreye kendimi sıkıp emzirdim çocuğumu süt azalsın diye kalan sütüde sağdım pompa ile eşim havlu ısıttı göğsüme koydum sonra sıcak duş aldım birde parol iç doktor verdi zaten
Rumeysacelikk46 Hastaneye gitmelisin ilaç veriyorlar ablamda olmuştu ilaçla gezdi ilerledikçe ameliyat bile denebiliyor
XBirmelekannesiii Suey gittim sadece ilaç yazdılar birde az birşey sagdim ordailaci sabah alicaz artik
XBirmelekannesiii Bebekbeklrkn bugün 3 tane parol içtim yook hstaneye gittim ilaç verdi sabah eşim alicak araba fln hicbirsey yok mecbur sabahı beklicem sagiyorum sık sık ama hala ateşim 39.7
mavikalpvemavikalp XBirmelekannesiii lahana aldır kocana eşine veya kimse sıcak suya koy sonra göğüslerine sar ve bol bol emzir
Rumeysacelikk46 XBirmelekannesiii geçiyor canım bir de lahana diyorlar haşlayıp koyuyorşar istersen bir de onu araştır
Damla XBirmelekannesiii bir git yinede belki süt kanallarında tıkanma vardır ihmale gelecek bişey değil 40 ı bile bulup geçebilir ateşin
Nur1806 XBirmelekannesiii hemen git canım ben ilk doğumumda öyle oldum antibiyotik tedavisi uygulandı
Asilmom50 XBirmelekannesiii canım memenin ucundan tutup salla ben şimdiye kadar sayamadim o kadar çok mastit oldum ki sadece bu yöntem işe yaradı bende
Maybaby XBirmelekannesiii çok geçmiş olsun ilk doğumdan sonra bende öyle oldum defalarca evde geçmiyor genel cerrah bı baksın ona göre ilac veriyorlar geçiyor
seyma34 XBirmelekannesiii sütünü sürekli sağmaya çalış birde lahana iki tanr yaprağını buzluğa at 1-2 saat sonra çıkarım sütyenin içine koy bana çok iyi gelmişti