Merve_anne42 30+3 günlük olduk💕 evet bebişimin hareketleri daha sık ve sert olmaya başladı bu beni çok heyecanlandırıyor 🥹 kızımın hareketleri her şeye değer zor bir hamilelik gecırdım ama bu zamanlara gelebilmek için çok emek verdim 🤲🏻 başlarında başlayan bulantı ve kusma 4. Aya kadar devam etti 5. Ayda oksapar iğneyi bıraktık biraz rahatladım açıkçası o zamanlar şimdide gece bacak krampları bebegımın sert hareketleri bel ağrısı sırt ağrısı kızım büyüdüğü için sırt kaburgalarım ağrı yapıyor uyutmuyor uyusamda uyanıyorum 🥹😍 çok şükür en güzel uyanmalar bunlar benim için🥹🌹 peki idrar yolu mantar enfeksiyonu oldumu sizde ben aylardır cekıyorum krem kullanıyorum ama geçici çözüm krem hiç bir şekilde bitmedi enfeksiyon haftaya doktor kontrolüm var o zaman tekrardan söyleyecegım doktoruma