kızlar acil fikrinize ihtiyacım var ben 27 haftalık gebeyim 22 haftada kasılmam çıktı o zamamdqn beri ilaç kullanıyorum son bi kaç gündür ağrım adet ağrısına benzer kasılma sertleşme yaşıyordum bugün kontrolüm vardı sabah doktora gittim erken doğum riskim var ağrım olduğunu hissettiğin zaman takip et bekleme acile git dedi tabi eve gittim uyudum falan geçmedi ağrım acile gittim altan elle muane yaptı 1 cm açıklığım olduğunu ve nts bağlandım sancım çıktı beni kadın doğum polikinliğine çıkardı zaten doktor seni muhtemelen yatış veriri çiğer geliştirici iğne yapılır dedi doktor da baktı utrasonda agrın artınca tekrar gelirsin dedi başından saldı zaten progestan kullanıyorsun dedi ilğisiz geldi bana çıktım evime geldim ama agrım da var yapancı memleketeyim yarın kendi memleketime uçağım var kalmak istemiyorum korkuyorum ilğilenmedilee bile benle ailemde erken doğum riski var bunu da söyledim ablam bu yüzden bebeğini kaybetti ne yapıcam bilmiyorum