Evhamlikurabiyeanne Kizlar bu hastaneye giden orada detayli ultrason cektiren var mi memnun kaldiniz mi ? Düzce de yasiyorum buradaki Gunes tip mi daha iyi yoksa Adatip mi ?
Cansuuu54 Evhamlikurabiyeanne merhaba☺️ Ben 4 sene önce Adatıp hastanesinde Prof. Bülent duran’a gitmiştim detaylı için.. çokta memnun kalmıştım. Hâlâ orada, belki araştırmak istersin☺️
Evhamlikurabiyeanne Cansuuu54 merhaba cok tesekkur ederim peki randevuyu nasil almistiniz hatirliyor musunuz ?
Cansuuu54 Evhamlikurabiyeanne hastaneyi aradığımda Bülent bey’den randevu talep edecektim dediğimde kendisinin sekreterine bağlamışlardı o şekilde almıştım☺️