Kızlar 24 Ocakta kürtaj oldum
24 şubatta ilk adetimi oldum
Dün akşam bi test yaptım ikinci çizginin sadece çizgisi vardır renkli değildi bu sabah yine yaptım
Yaklaşık yarım saat 1 saat sonra ikinci çizgi çıktı fotoğrafları ekliyorum doktor 3 4 ay çocuk yapma dedi sizce var mı
Yoksa test bozuk mudur

