Tubissyy Kızlar emziremiyorum çok acıyor lansinoh krem kullanıyorum ama fayda etmiyor ne yapabilirim başka ne zaman geçiyor 🥹
Edos123 Tubissyy canım ben doğurmadım ama gördüğüm kadarıyla kendi sütünü sürüp açık bırakmak, tahin üstünde ki yağı sürmek, birde ayvadan bir jel yapıp sürmek bunları görmüştüm. Birde gümüş kapak kullanıp memnun kalan da çok var
Sedefkitir12- Tubissyy karbonatlı su yapıyordu kayınvalidem emzirirken sonra onu koyuyodum pencereyle göğüslerime ıslak kaldığı için rahatlatıyordu ben hiç zorlanmadım çok iyi gelmişti
nursumdem Ayva çekirdeklerini kaynatıp jöle haline getirin dolapta soğutun sürün hem soğukluğu hem de içeriği sebebiyle çok iyi geliyor