-ezgi-- 22+3 gebeyim. Oruç tutmak istediğim için 3 kez tuttum ama bebeğe zararı olmuş mudur falan diye çok vicdan yapıyorum part çalıştığım için evde olduğum günler tutmak istiyorum. Doktoruma henüz sormadım. Dindeki zorlama olmaması durumunu biliyorum fakat geri ödeyemezsem diye de korkuyorum. Sizler tutuyor musunuz? Ya da tutmalı mıyız?
birkizannesi21 -ezgi-- ilk önce doktoruna sor o sorun yok derse ve sende tutabiliyorsan tut ama zorlanıyorsan yapacağın bişey yok tutma yani hani burdakiler de illa tut veya tutma demesi de yanlış bence en doğru kararı doktorun verir
Mer3459 -ezgi-- 24+4 tutuyorum iyi geçiyor evet halsizlik olıyor ama normal zamanda da oluyor sonrasında tutması çok sıkıntı ben tutamam diye tutuyorum ama dayanamaz durumda olsam tutmam herkesin bünyesi farklı
tubik_ -ezgi-- 19 haftalık hamileyim, tutuyorum. 4 gün ara verdim sadece doktoruma sormuştum sakınca görmedi.
Asu_moi Canım ben hep oruçlarımı tutardım🙏🏻ama gebe olduğum için tutmuyorum,tutmama hakkın var,keza ben sık sık acıkıyorum da,bebeği besle bence verirsin borclarını Allah’ın izniyle🙏🏻
-ezgi-- Asu_moi ben bugün oruçluyum mesela ama sürekli yattım bu sefer de orucu böyle tutmamak lazım bunu da biliyorum yani nereden tutsam elimde kaldı Sevap kazanayım derken günaha girmek istemiyorum