4lu testte afp biraz yüksek çıktı riskli dedi doktor spina bfida için. Detaylı ultrasonda ise omurgasında açıklık yok normal görünüyor dedi. Yine de perinatologa gidin dedi kendisi doçent olduğu halde.Perinatolog dan kötü bir sey duyma ihtimalim var mı yoksa garanti olsun diye mi git diyor