Aylakara26 normal şartlarda normal 😄 ama benim erken doğum riskim var magnezyum alıyorum kasılmaları önlesin diye 5. Haftadan beri de progestan alıyorum hafifletiyodu artık hafifletmiyo ve şu ana kadar hissetmediğim kasılmaları hissedince acaba mı diyorum her seferinde 🙂 çatı muayenem 2 hafta sonra bakalım o zamana kadar en azından doğurmayayım da