Efnan3443 Gamzehira Benimde kızımdada gerilik vardı 3 hafta 37 haftada doğum yaptım şükür kızımda iyi bende şuan 14 günlük oldu gerilikten bı şey olmuyor sıkma canını kilosunu sonrada alabiliyor
Caglaen Gamzehira doktor arkadaşımada aynısını demişti,gerilik değilde anatomik olarak ince bellide olabilir demişti çünkü arkadaşımın beli baya inceydi
kzlcairem Merhabalar, ben de 34 te gittim 2067’ydi ve sürekli karnı bir hafta geriden geliyor. Eğer 2 haftadan fazla bir gerilik olursa o zaman sıkıntı diyorlar. Genetik faktörlerden kaynaklı olarak bebeğiniz küçük olabilir. Canınızı sıkmayın 💐