esolinaaaaa Cinsiyeti bize söylemiyorlarmış doktoruma bildireceklermiş peki benim randevum ta 1 ay sonra doktor bana yazacak mı yoksa bir ay beklemem mi lazım bi bilginiz var mı?
tunasmom esolinaaaaa evet cinsiyeti ailelere söylemiyorlar doktora mail atıyorlar doktorlar söylüyor bende genoksta yaptırmıştım. Sonuç çıktığında doktorunuz sizinle iletişime geçecektir. Maksimum 1 haftada çıkıyor
Mira1604 esolinaaaaa benim dr um benı aramıştı sonuç için cinsiyeti de aradında demıştı doktor görüşmesınden 10 dk sonra zaten sonuç mailime atılmıştı
Merve3459 Genetik testini sadece özelde mi yapıyorlar devlet hastahaneleri yada araştırma hastahaneleri yapıyor mu