Dilaa63 Merhaba ❤️İkili tarama testi yapan anneler varsa bilgi alabilir miyim ? Bir de kaçıncı haftada yapmak gerekiyor ?
Melek3675 Dilaa63 12+5te yaptırdım Şuan 15 haftalık oldum sonucları yarın göstercem ertesi gün çıkmıştı üşendim doktora gitmeye 😂 Normal ultrasona bakılıyor benim çok nazlıydı 3 kere girdim çıktım doktorun yanına 🤣🤣 daha sonra da kan veriyorsunuz bu kadar
Selothatun Dilaa63 11-14 haftalar arasında yapılıyor. Sizden kan alınıyor ve bebişin ense kalınlığı ve baş popo mesafesi ölçülüyor
Dilaa63 Selothatun peki detaylı ultrason nasıl oluyor ? Ben tüm tarama teslerini yaptırmak istiyorum da çok bilgim yok ama
Mery27 12+ gibi yaptırdım bende devlette. Kan aldılar bı de radyoloji ultrasonla bebeğe baktı.3 hafta sonrada sonuç için çağırdı
Selothatun Dilaa63 detaylı ultrsonda da bebeğin organlarına bakılıyor 20 dakika falan sürüyor genelde bebeğin pozisyonuna göre de değişebiliyor
Mery27 Dilaa63 öyle bir şey demedi, down sendromu icin soruyorsan, sonuç riskli çıkmışsa onu söylüyor