Emmoss endişelenecek bişey yok canım kendini korkutma.. 2 normal doğum yaptım ikisi de devlette oldu ebeler doğum yaptırdı gayette iyi geçti çok şükür hiç bı sıkıntım olmadı. Sancı çekerken doktor geliyor muayene ediyor açıklık kontrolü falan yapıyor ama ciddi bı durum yoksa ebe doğum yaptırıyor. Ki guvenilmicek bı mevki değil işini biliyor ki ebe olmuş korkma hiç kendini strese sokma boşuna.. eşleri de almıyorlar içeri doğumda yanında olamıyor sonrasında ise odaya Alınınca eşin gelip görüyor ama yine yanında kalamiyor malum devlette odalar tek kişilik olmayınca hasta mahrumiyeti korumak adı altında eşler yanımızda kalamiyor benim iki dogumumda da annem yanımdaydı çok şükür