Ben de Elenatal 2 kullanıyorum 33 haftalık hamileyim, gayet memnunum , bugün başka bi doktor Berfol diye bişey önerdi daha iyi falan diyerek… içeriğine baktım Elenatal dan daha düşük omega3, dha vs fiyatı da ondan daha pahalı:) elenatal 2den devam edeceğim tabiki