smyyergin Merhaba kızlar cuma günü hamile olduğumu öğrendim beta hgc 137 çıktı bugün doktora gittim henüz daha yeni kese görüldü betaya tekrar baktı 347 çıktı yaşayan var mı bu durumu normal mı
smyyergin seymanurravci yok seymanurravci keseyi görmedi daha çok yeni beta takibi yapılacak değerimin yükselişi normal mı acaba
Bushra939 Merhaba ben hsg çektirdim şubat ayında normalde 8 nde regl oluyordum ama martta 13 nde oldum bu ay hala regl olamadm 9 gün geçti test negatif hiç bir belirtim yok akıntı dışında