Kızlar selammm ben 2nci bir çocuk istiyorumm🥲🤲 düzenli ilişkiye girdik ama çok meraktayım sol kasığımda ağrılar olıuyor batma gibi çoğu zamanda sancılı çok ta dikkat etmiyorum kendimi dinlemekten olmasın diye.. 😂🙈 reglim 9 gün var sizce erken gebelik testi alınıp bakılabilirmi hiç aranızda böyle öğrenen varmı ? bu arada kızıma hamileyken ben adetime baya varken(ben öyle hatırlıyorum 😂🙈)öğrendim sanırım çokta hatırlamıyorum kiii🥺 notta almamışım ama erken gebelik testi ile öğrenmiştim 🥰💃 acaba şimdi 9 gün önceden erken gebelik testi ile öğrenebilir miyim çok merak ediyorum 😂🙈 acaba böyle belirtileri olan ve erken gebelik testi ile hamilelik öğrenen arkadaşlar varmııı:)))