Nasipse doğumum temmuz sonuna geliyor,birlikte ağustos eylül ekşm olarak 3 ayımız var yaz sıcağı olarak,nasıl kıyafetler tercih etmeliyim kolay emzirebilip hareket edebilmem için aşıya vs götürürken? Elbise düşündüm ama emin olamadım,kimono ve tişört düşündüm bunda baya ikna oldum sanırım emzirme açısından sıcak açısından en kurtarıcı bu tarz olucak ? İkili takım vs de olabilir sizce yani o an nasıl olurumu asla kestiremediğim için burdayım😂