Aysemm44 benim 17. Haftam ben de tamamlamadım alışverişi hatta kapsamlı çıkmadım daha. yenidoğan ve 0-3 aylik adım ben, yenidoğan hastane çıkışı iki tane 11li, 3-5 tane de 5li takım olanlardan, çıtçıtlı body aldım 10tane filan, çorap, bir kaç tane de 0-3 ay takım aldım, penye yelek, battaniye(2 müslin, 2penye, bir de kalın peluş), patikli bir kaç alt, havlu, öyle gözüme çarpan beğendiğim şeyleri aldım biraz biraz ama detaylı liste hazirlayamadim ben de daha. Bayramdan sonra odasını boyatip hazırlayıp odasini alacağım, alışverişe de ondan sonra çıkarım odasına topluca koyarim, şimdi böyle ne aldığımı da unutuyorum biri bir yerde biri bir yerde oldu.