Arkadaşlar merhaba ben şuanki sağlıklı gebeliğim öncesi çok kanamalı bir düşük yaşadım 6. haftasındaydık ve gebelik sonlandı şuan şükürler olsun 12+4’üm fakat inanılmaz bir panik halindeyim en ufak bi iç çamaşırı ıslaklığı beni koştur koştur eve gönderiyor yada bulunduğum yerde tuvalet arıyorum oysaki basit bir akıntı ya da tuvalete gittiğimde mutlaka bakmak durumda kalıyorum bunu yaşayan ve aşabilen var mı aranızda