Arkadaşlar pirillam dr aksam yatmadan 2 adet
Öğlen bir şeklinde verdi ama benim gece bulantım yok gündüz bulantı kusma çok fazla ve artık dayanamıyorum ilac icip yemek yiyorum ardından oda tekrar istifra yapıyor nasıl kullandınız kullanan var mi fayda mi etmiyor acaba ve öneriniz varsa yazabilir misiniz sürekli yatıyorum bardağı tutacak halim kalmıyor