senakaragoz ben bio oil ve lierac kullandım. Hamileliğimin başında stok yapmıştım. Fakat suan lierac baya pahalanmış🤣 bio oil nemlendirmesi daha iyi. Aksam sürünce sabaha kadar nemli kalıyor. 35. Haftadayım çatlağım yok🌷tabi ben her gün düzenli kullandım hiç atlamadım, pehlivan gibi yağlandım🤣🤣