Merhaba bugün devlet hastanesine gittim 11+2 gebelik haftam ikili test zamanımın geldiğini söyledim oda ultrasonla baktıktan sonra perinatoloji 2.düzey ultrason yazan kagıt verdi netten baktım riskli gebelik diyor bu bölüme moralim çok bozuk neden bu bölüme verdi acaba bilginiz varmı :(:(