Bella Aminn inşallah sağlıkla gelir 🤲🏼
Ha ha ha korkarak eve geldim ama yapacak bişi yok 😂
Ben daha suni sancı vermesin diye korkuyorum eğer 3 cm yada 4 cm olsaydı acilmam direk yatış vericekti ama şuan sıkıntı yok sancılarını takip et herhangi bir durumda acile gelirsin dedi bende beklemedeyim uyuyorum uyaniyorum sancılar geliyor korkuyorum 😂
Allah sanada kolaylık versin benim nst de hiç sancim çıkmıyor ne hikmetse 😂
Bugün tam 40 haftalık oldum canım çok şükür