Dygmrsd34 Arkadaslar 35.haftamdayim o kadar cok su iciyorum ki 4 litreyi buluyodur günde elimde su şişesi olmadan yapamiyorum normal de bu kadar icen biri de degilim bi sebebi mi var acaba biliyorum faydali bisey su icmek ama cok fazla degilmi 4-5litre gunde en son kontrolume gittigimde suyumun fazla oldugunu soyledi doktor uzun oldu ama cevaplarinizi bekliyorum Hakkinizi helal edin 😍
Kumral60 Dygmrsd34 Bende 32 deyim hic su içemezdim simdi suda kesmiyor beni baska soguk seylerde iciyorum icim yaniyor sanki dudaklarimda hep kuru sekerimde yok ama katı urun tukettigimde daha cok oluyor baska neden nedir bilemiyorum.
Dygmrsd34 Kumral60 evet benimde dudaklarim hep kuru ve soyuluyor haftaya pazartesi kontrolum sorucam bende bakalim
Zbyde Bende çok fazla su tüketiyorum özellikle gece çok uyanıp şu içiyorum 33+6 haftadaym yarın doktora gidecem bakalım ne diyecek