Arkadaşlar selammm,
Yarın 37+2 oluyoruz nasipse. Belki hatırlayanlar vardır bebekte gelişim geriliği akım kaybı vardı. Bebeğin kilosu az olduğu için yeni dogan yoğun bakıma girecek ama sağlıklı gelsin de dayaniriz. Doktorum sabah planlı normal doğuma alıyor. Suni sancı verilecek. Dualarınızı bekliyorum. Deneyimli anneler yardımcı olursa, suni sancı hakkında bilgi verirse çok sevinirim. 🥰