Kızlar inanın tek korktuğum şey bu sonda takımı normalde uyuşturulup takılıyormuş çoğu yerde ama bizim burda doktor uyuşturmadan takıyormuş uyuşturmadan takılan var mı aranızda hiç ben alttan muaneden çok huylanan birisiyim uyuşturmadan takmak da canın çok yanıyor mu birde ne kadar sürüyo tahminen sonda takımı yaşayan varsa yazabilir mi🙏🙏