Edaacar-ozkan OguzMoms hiç bir belirtim yoktu valla rutin kontrol gitmiştim ilaç kullanmak gerekir mi tekrar doktora sonuç göstermeye gitmelimiyim
OguzMoms Edaacar-ozkan Tabiki gitmelisin enfeksiyon tehlikeli bişey bendede olmuştu tek kullanımlık şase verdi doktorum benim tek belirtim akintiydi