Merhabalar 7+1 haftadayım geçen 6 haftalıkken lekenmem oldu 5 gün iğne kullandım geçmişti tabi birde fitil olarak progestan. Hala devam ediyorum ama iğne biteli 3 gün oldu bu gün gene çok az lekelenme var bu böyle ne zamana kadar devam edicek ? Yarın doktora tekrar gideceğim yaşanlara danışmak istedim