EmiliAmirli Ovitrelle iğnesi yaptığımın 10. günü,hiç belirti yok. Dupahston tablet biteli 3 gün oldu.Zaten hamile kalmazsam adet olucam.Biraz üzgünüm
Beyzaanr Benimde bugun 5. Günüm 3. Vurunusum ilkinde baya gogus hassasiyetim gogus sizlamam kasik agrim bel agrim olmustu 2. De olmadi 3. De de hic bir belirtim yok henuz ne diyim rabbim yuzumuzu guldursun hangi gun test yapcaksinz