Ela-arasyilmaz1 Arkadaşlar 20 haftalık gebeyim vitamin ilacımı içince midem çok kötü oluyor o günüm hasta geçiyor resmen kullanmasam bebeğe bi sorun olur mu
OguzMoms Ela-arasyilmaz1 Benimde midemi çok bulandiriyodu kusuyodum doktoruma söyledim kullanma dedi 1 ay kadar kullanmadım sonra tekrar başladık denemeye şuan iyi gidiyo desiferol kullanıyorum tok karnina
Ela-arasyilmaz1 biranne__ başlarda iyi geldi aslında sonradan mide bulantısı yapmaya başladı kullanmıycam sanırım