Merhaba kızlar. İnsaAllah oğlum doğduktan sonra 40i çıkınca kendi memleketime gitmek istiyoruz da,uçakla 3saat nerdeyse 2,45 falan. Ve ordan arabayla 5saat yolculuk. Böyle yolculuk yapan var mı? Zor oldu mu? Ve uçakta bebek kucaginizdamiydi yoksa puset mi ve ya başka bişey mi. Hiç bilgim yok bu konuda