Maalesef 10 haftalıkken bende öksürükten kaynaklı düşük tehlikesi geçirdim. 2 gün hastanede yattım. Doktorum öksürüğün rahim e baskı yapıyor dedi. Düşük iğnesi ve progestan kullanıyorum. Mutlaka doktora görün derim. Bitkisel bir şurup vermişti bana doktor. Çok geçmiş olsun ama ihmal etmeyin derim.