Minikcicek yok benim doktorum Allah razı olsun hiç umutsuz konuşmadı. Sıkı takibe alalım, kanaman var mı gibi şeyler sordu. Kanamam yok çok şükür. Bebeğin boyutu ve kese de iyi gözüküyordu bezelye gibiydi bebek tam uygulamada dendiği gibi🥹Geriden gidiyor gibi bir şeyde demedi. Bence siz başka bir doktora daha gözükün evet gebelikte her ihtimal olabilir ama hevesli insana hemen kürtaj demek çok kırıcı bence😢 İnşallah Rabbim gönlünüzü ferahlatır bu süreci güzelce atlatırsınız