Devlet hastanelerinde doktorlar iyi olmasına rağmen yanlarında bütün gün tek vasfı oturmak olan sekreterlerin asık suratları ve tavırları sizide rahatsız ediyor mu? Bugün sekreterin tavrı yüzünden özele gitme kararı aldım. Utanmasalar dövecekler ya konuşurken. Bu kadar saygısızlık olabilir mi eşit haklara sahip olduğum bir kadın bana nasıl üstten üstten konuşabilir ne hakla? Aşırı bozuldu sinirlerim ilk muayenem olacaktı ama girmedim bile çıktım geldim eve.