Aytac_Guven Doğum Yapalı 4ay oldu reglımden 4gun geçti çok korkuyorum ya hamıleysem ara sıra agrım var kan verdırsem cıkarmı
Nursen21 Aytac_Guven kontrolümde sizin gibi bi bayan geldi dr normal dedi Benimde bildiğim kadarıyla iki yıla kadar normalmiş böyle durumlar
Mucizem00 Aytac_Guven canım hemen bi baktır bence Doğumdan sonra gebe kalma olasılığı daha çok artıyor
prensleriminannesii Aytac_Guven korunmamissin hamile olabilrsin sut korumuyor ben korundugum hâlde şuan 2.ye hamileyim 🙂
AygyulSina Aytac_Guven ozaman hamile olabilirsin yarin kan ver cikar eger hamile isen. Süte koruyor diye guvendiysen keske guvenmeseydiniz
Aytac_Guven AygyulSina emmedı ki oğlum eşim korunmayı sevmiyor düzenli ılıskımızde yoktu nasıl oldu anlamadım
Aytac_Guven Nursen21 sahımı yarın gıdıcem nasıp olursa bende hıc gecikme olmazdı 3aydır adet görüyorum ama bilmiyorum hayırlısı
Nursen21 Aytac_Guven normal Canım bunlar dr da ona öyle söyledi yanımda vücut kendini anca toparlıyor Sen korunmaya devam et Kazalar oluyor yok değil ama her adet gecikmesi gebelikle sonuçlanmıyor
Mucizem00 Aytac_Guven hadi ya biraz erken oldu senın için ama olsun sıkma canını gelen bebek bereketiyle gelir, beraber büyürler çok sevindim adına kuzum♥️♥️
AygyulSina Aytac_Guven hayirli olsun ozaman yeni bebegininde yiyicek ekmegi varmis bu dunyada insallah sag saglim alirsin kucagina