HamileBeyza 28 haftalıkken bende dedıgınız gubı oldu ve yatış yaptım sancıyı durdurdular ılac serum ıgnelerle, bende bebek sertlesıp toplanıyordu 2 dk da bır sancı gösteriyordu, yatış sonrası eve geçtim progestan magnezyum kullanıyorum şükür 34. Haftaya geldik suanda ara ara nst grııuorum 2-3 sancı çıkıyor ama bu haftadan sonra zaten normalmıs rahım doğuma hazırlanıyor diye ama bol yatış yapın suyu ıhmal etmeyın hatta magnezyum kullanmıyorsanız kullanın çünkü kasılmaları engelliyor ıhmal etmeyın derim dınlenmenıze özellikle dıkkat edın popo altına yastık koyun ara ara