Aybukgeg Selam idrar yolu enfeksiyonu için tahlil verdim sonuçlarım yarın çıkacak fakat kendi kadın doğum doktoruma randevuma 1 hafta var. Aile sağlığı hekimi bana uygun ilaç verirmi yoksa kendi doktorumu beklemem daha mı doğru olur
Eko93 Aybukgeg aile hekimliğinde idrarlar belli zamana kadar beklenildiği için bazen yanıltıcı olabiliyor. Benm aile hek. Idrarimda protein çıktı 2 gün snra doktoruma verdim idrar temiz çıktı.
yeni-annelik Aybukgeg benimde idrar yolu enfeksiyonum var hatta bugün ağrılarımda çoğaldı doktorum bol su iç diyor ilaçta vermiyor ben haftaya enfeksiyon hastalıklarına gideceğim devlette randevu kolay bulunuyor sizinde sağlık ocağı yerine oraya gidip test yaptırmanızı öneririm hem idrar kültürüde yapıyorlarmış aynı zamanda
Aybukgeg Eko93 bunu duymuştum ama mecbur kaldım bir de çok fazla yanmam ve kaşıntım var aslında sonuç belli gibide ilaç konusunda korkuyorum yanlış bişey verir bebeğe zararı olur falan diye. beklemeyin tehlikeli erken doğum riski yapıyo diyenler var o yüzden ikilemde kaldım