Merhaba hanımlar 11+4 haftalıkken bebeğimin kalbinin durduğunu öğrendim ve kürtaj oldum benim için çok zor geçti hâlâ atlatamadım 1 hafta oldu 🥺 ilk gebeliğim, doktor çift rahim veya perde den şüphelendi hsg çekileceğim. Çift rahimli olup veya perde olup sağlikli doğum yapsn varmı veya süreç nasıl ilerliyor