Meltembzkrtt Selam kızlar 39+6.haftamdayım yarım saat önce kahverengi akıntım oldu 5dk önce de mukus yanı Internet’ten araştırdım kadarıyla tıkaç gıbı bor seymıs sümüksü bir akıntı ama mıktarı çok fazlaydı ne yapmam lazım doğum mu olacak bılgısı olan yazabılırmı
dogurangaplumba Meltembzkrtt Doktora git canım nisan olabilir doktorun baksın bi hem bebeğe hem sana ama nisan olabilir
mavikalpvemavikalp Meltembzkrtt nişandır büyük ihtimalle sancınız gelirse evde çekin derim dayanamadığınız zaman gidin hastaneye Erkenden giderseniz açılmanız yavaşlayabilir suni sancı vs yorarlar sizi Evde yerleri felan silin iyi geliyor🤗