bebikylmz Hanımlar 2. Bebişinide normal yapan varmı aranızda 1.ye göre fark varmı arada. Kaç saatte kucağınıza aldınız dikişli mi oluyor dikişsiz mi. Tecrübeliler yazabilir mi ben çok merak ediyorum. eminim benim gibi merak edenler vardır🙂
Elisadeenn İlki dikişli ikinci dikişsiz üçüncü de dikişsiz oldu ikinci ilke göre daha kolay oluyor daha az saatte doğuyor ve tecrübeli olduğunuz icin sancıları daha kolay karşılıyorsunuz
dogurangaplumba Elisadeenn dikişsiz nasıl oluyor ya forumda öğrendim dikişsiz doğum olduğunu yirtilma filan olmuyor mu ya benimde ilki normal ve dikişliydi 2. Bebeğime hamileyim en geç kurbana kadar gelcek bebiş normal olcak bi terslik olmazsa
Sibel3437 Bende bugun cati muaynesi oldum 2 cm eve yolladi sabah yatis yapip doguma giricem ins :)) 2 kizimda 1 cm yatis yapip sunni vermisti dr ama bunda vermedi hayirlisj