Tekoo_ 4 test kaçıncı haftada oluyor acaba ne zaman yaptırdınız .
Nifty testi 10 . 15 gün içerisinde sonuçlanıyormuş .
Birse 3 lü test için mi dedi bilmiyorum ama 10 / 1 olan testlerimiz geliyor demişti içinizi ferahlatır mı bilmiyorum çok zor bir süreç oluyor .
Bu testler sanırım 100 delik oranları düşük testler olduğu söyleniyor .
İnsallah sizde bizde sağlıklı , hastalıksız bir şekilde kucağımıza alırız bebişlerimizi 🌸🤲🏻