hepoyleolurzaten__ Bugün kontrolüm vardı ikiz gebelik plesanta anterior dedi perinatolojiye yönlendirdi
Gamzegll hepoyleolurzaten__ Bebeğin rahimin ön duvarına yerleşmesi demek benimde ikizlerimden birisi öyleydi sorun yaşamadık sadece kalp atışını zor duyduk ve hareketlerini diğerine göre daha az hissediyordum
Sdemirel hepoyleolurzaten__ benim de böyle Plasenta Herşey yolunda dedi doktorum Kendim baktım internetten sadece hareketleri az hissedermişim onda da problem yok normal hissediyorum şuanlık 26+5 günlüğüz 🥰
Zeynomsu hepoyleolurzaten__ plesentan rahminin ön yüzüne yapışık yani. Bir sorun olur mu bilmem bence değil. Vajinana yapışık olsa ya da yakınlarına sorun olurdu da.. ona previa diyorlar zaten.
Evhamlikurabiyeanne Benim bebegimin plesentası da anterior ya arka duvarda olacak ya ön duvarda ya da yukarida hepsi normal yerlesimli previa olursa sıkıntı onun dısındaki yerlesimler sorun teskil eden seyler degil.Sadece anteriorda hareketler gec hissediliyor
hepoyleolurzaten__ Evhamlikurabiyeanne anladım kötü birşey değil yani dimi benim sezeryan yerim bazen çok ağrıyor korktum açıkçası
Evhamlikurabiyeanne hepoyleolurzaten__ yok kötü bir sey degil 3 bucuk yasinda bir kizim daha var ona hamileyken de öyleydi sadece hareketleri cok derinden hissediliyor baska bir eksisi artısı yok
tubaysima Benim de öyle plesenta anterior sadece bebişin hareketlerini daha yumuşak hissediyorum ve görüntü almakta zorlanıyoruz adam akıllı hiç ultrason görüntüsü yok 😅