ressamanne_ Etsiz olanlar evet tüketiliyor ama sıkıntı olup olmadığını asla kimse bilemez özellikle yeşillik bizim için çok riskli kendiniz alıp yıkayın yeşilliği onu kullanın hatta ben evde etsiz çip köfteyi kendim yapıyorum tarifi de var çok basit ☺️
Aybukgeg Gizem__67 etsiz ve bildiğiniz yerden olduğu sürece sıkıntı olmaz sadece porsiyonunu abartma dedi doktorum içinde birsürü baharat var tabi onun dışında belli aralıklarla canım çektikçe tüketiyorum bende